پایگاه خبری تفرش:

تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی - پژوهشی میان دو دانشگاه صنعتی امیرکبیر و تفرش منعقد شد.13-769.jpg

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه مرکزی، دکتر سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دکتر محمدقاسم سحاب رییس دانشگاه تفرش تفاهم‌نامه پنج ساله همکاری‌های علمی متقابل به منظور بهره‌مندی طرفین از ظرفیت‌ها و امکانات آموزشی، پژوهشی امضا کردند.

براساس این گزارش، دو دانشگاه توافق کردند در زمینه گسترش و ارتقاء تحصیلات تکمیلی و تسریع حرکت در راه دستیابی به اهداف و چشم‌اندازهای مورد نظر وزارت علوم به طور عام و سیاست‌های دو دانشگاه به طور خاص، برگزاری فرصت‌های مطالعاتی مشترک، پژوهش‌های مشترک، برگزاری سمینارها و کنفرانس‌های مشترک، همچنین برگزاری دوره‌های مشترک در مقاطع تحصیلات تکمیلی همکاری کنند.

امکان دسترسی اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی به امکانات پژوهشی، کتابخانه‌ای، آزمایشگاهی و امکانات فیزیکی مشترک از دیگر موضوعات و زمینه‌های همکاری دو طرف در این تفاهم نامه عنوان شد.

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 15:27 | نویسنده : میثم اله وردی |

پایگاه خبری تفرش:

 محمود زمانی‌قمی استاندار مرکزی در هفتمین روز از هفته دولت در مراسم گازرسانی به 15 روستای تفرش اظهار داشت: باید تلاش شود تا بتوانیم خدمات عمرانی، رفاهی و بهداشتی را در روستاها افزایش دهیم و این مهم را با جدیت دنبال کنیم تا مانع مهاجرت روستاییان به شهرها شویم.

زمانی قمی / استاندار مرکزی

وی افزود: باید به مناطق محروم و کم برخوردار توجه ویژه شود و این مهم در دستور کار دولت قرار گیرد و دولت یازدهم تاکنون توانسته به خوبی در این راستا گام بردارد و اقدامات بسیار مهم و تاثیرگذاری را به منظور جلب نظارت مردم انجام دهد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: به منظور توسعه متوازن روستایی باید ظرفیت‌های موجود در این بخش‌ها با توجه ویژه مدیران استانی و شهرستانی محقق شود و این مهم به عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف دولت یازدهم به منظور محرومیت‌زدایی در روستاها و مناطق کم‌برخوردار است.

زمانی‌قمی با اشاره به وجود ظرفیت‌های بسیار صنعتی و کشاورزی در استان مرکزی تصریح کرد: مسئولان استانی و شهرستانی باید در راستای توسعه و تقویت این بخش‌ها گام بردارند تا بتوانیم از این مهم به منظور رشد و توسعه اقتصادی کشور و استان گام برداریم.

وی افزود: به منظور رشد و توسعه صنعتی‌و کشاورزی دراستان باید اعتبارات به صورت عادلانه به تمامی بخش‌ها اختصاص یابد و بتوانیم با یک برنامه‌ریزی کاربردی بلند مدت مزیت‌های صنعتی وکشاورزی استان مرکزی را تقویت کنیم و در این راستا گام‌های تاثیرگذاری را برداریم.

استاندار مرکزی ادامه داد: تفرش دارای ظرفیت‌های بالقوه بسیاری در بخش مراتع و باغات حاصلخیز بوده که می‌تواند نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری در توسعه اقتصادی استان مرکزی داشته باشد و این مهم در حال حاضر مغفول مانده و مورد بی‌توجهی مسئولان استانی و شهرستانی قرار گرفته است.

زمانی قمی خاطرنشان کرد: به همین منظور و در راستای ارائه خدمات بهینه به روستائیان عملیات گازرسانی به 15 روستای تفرش با اعتباری 170 میلیارد و 641 میلیون ریال در هفتمین روز از هفته دولت آغاز شد که به منظور استقرار گاز طبیعی در این روستاها 133 هزار متر شبکه گاز از نوع پلی‌اتیلن و فولادی استفاده شده است.

وی افزود: با اجرای طرح‌های گازرسانی یک‌هزار و 172 خانواده روستایی از نعمت گاز بهره‌مند شدند و همچنین ایجاد 2 ایستگاه تقلیل فشار به ابعاد 5 هزار متر مکعب از دیگر اقدامات پیش‌بینی شده در راستای انجام طرح‌های گازرسانی است.

 

چاپ این صفحه /http://tafreshcitynews.loxblog.com/post/1389/"قدرت الله شاه علی" برای سومین سال رئیس شورای شهر تفرش شد.htm">

تاريخ : برچسب:, | 12:11 | نویسنده : میثم اله وردی |

پایگاه خبری تفرش:

 در آغاز سومین سال چهارمین دوره شورای شهر تفرش، انتخابات داخلی شورای شهر برگزار و قدرت الله شاه علی رئیس شورای اسلامی شهر تفرش شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ندای تفرش، بنابر قانون شوراها سالانه می بایست با برگزاری انتخابات داخلی در شورای شهر و کسب اکثریت آرا، ریاست شورا انتخاب شود، امروز هم در جلسه ی 4 ساعته شورای شهر و اجرای انتخابات بین دو کاندید یعنی آقایان قدرت الله شاه علی و علی لطفی، رئیس جدید انتخاب شد.

در این انتخابات شاه علی، 3 رای و لطفی 2 رای از مجموع آرا را کسب کردند

در دو سال اخیر نیز قدرت الله شاه علی با کسب اکثریت آرا توانسته این سمت را برعهده بگیرد.

انتخابات رئیس شورای شهر در تفرش هر ساله 12 شهریور برگزار می شود و امروز هم در پایان زمان یکساله، انتخابات برگزار شد.

پس از اجرای این انتخابات، با مصوبه شورای شهر که به امضای 5 نفر از اعضا می رسد، ریاست فردی که اکثریت آرا را کسب کرده است به رسمیت شناخته می شود.

 

 

 

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 13:29 | نویسنده : میثم اله وردی |

پایگاه خبری تفرش:

"مهرداد بیات" سرپرست دانشگاه پیام نور تفرش شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ندای تفرش، وی متولد سال 1360 در تهران است که مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی با گرایش مالی را از دانشگاه تهران- مرکز دریافت کرده است.

بیات از سال 88 به بعد به مدت 2 سال به عنوان رئیس امتحانات دانشگاه پیام نور تفرش، 4سال به عنوان مشاور رئیس دانشگاه تفرش و از سال 93 در سمت معاونت دانشگاه پیام نور تفرش فعالیت کرده است.

پیش از این حجت الاسلام محمد مهدی قوامی واعظ به مدت 1/5 سال این سمت را بر عهده داشت.

مراسم تودیع و معارفه با حضور غفاری رئیس دانشگاه پیام نور استان مرکزی صبح امروز در فرمانداری تفرش برگزار شد.

 

 

 

 

 

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 8:53 | نویسنده : میثم اله وردی |

پایگاه خبری تفرش:

6طرح عمران روستایی در شهرستان تفرش استان مرکزی به بهره برداری رسید.


به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، این طرح ها با یک میلیارد ریال راه اندازی شد و بیش از 2 هزار نفر از مزایای آنها بهره مند می شوند.
توسعه فضای کتابخانه ای ، سنگ فرش ، آسفالت و طرح هادی روستایی از جمله این طرح هاست .

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 17:24 | نویسنده : میثم اله وردی |

پایگاه خبری تفرش:

 همزمان با دومین روز هفته دولت، طرح «توسعه فضای فیزیکی کتابخانه پروفسور حسابی تفرش» افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ندای تفرش،این طرح در مدت بیش از 3 ماه با اعتبار 42 میلیون تومان از تخصیص ماده 180 انجام شد.

در این 84 متر مربع فضای افزایش یافته، بخش کودک، نماز خانه و سالن مطالعه ساخته شده است.

کتابخانه پروفسور حسابی تفرش تنها کتابخانه عمومی در این شهرستان است که در سال 1342 ساخته، در سال 67 بازسازی شد و هم اکنون دارای 1500 عضو فعال است.

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 19:2 | نویسنده : میثم اله وردی |

پایگاه خبری تفرش:

ناصر صابری رئیس اداره ثبت و احوال تفرش :

سن ازدواج دختران تفرشی بین 20 تا 24 سال و پسران بین 25 تا 29 سال است.

به گزارش پایگاه خبری عقاب نیوز به نقل از خبرنگار فرهنگی ندای تفرش،  صابری رئیس اداره ثبت و احوال تفرش در خصوص سن طلاق در تفرش اظهار کرد: طلاق در تفرش معمولاً در سنین 26 تا 30 سال انجام می شود.

رئیس اداره ثبت و احوال تفرش با اشاره به رشد آمار طلاق و ازدواج در تفرش افزود: در تفرش آمار ازدواج در 5 ماه اول امسال در مقایسه با همین مدت در سال 93، 3 درصد رشد داشته و طلاق نیز 1 درصد کاهش پیدا کرده است.

به گفته وی در 4 ماه اول امسال 59 ازدواج و 15 طلاق در دفاتر رسمی ازدواج و طلاق تفرش به ثبت رسیده است.

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 7:17 | نویسنده : میثم اله وردی |

پایگاه خبری تفرش:

شهردار تفرش از افتتاح فاز اول پارک جنگلی کناربر تفرش، همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار مرکزی خبر داد.

میثم صابری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: عملیات محوطه سازی این پارک جنگلی که پنج هکتار وسعت داشته و در جوار رودخانه کناربر تفرش قرار دارد از اسفند ماه ۹۳ آغاز شده و در این پارک جنگلی سعی شده کمترین آسیب به منطقه طبیعی و جنگلی برسد

شهردار تفرش با اشاره به زمانبندی پایان این طرح، افزود: این طرح از طرح های زمان بر و بزرگ است و زمانی برای اتمام آن پیش بینی نشده است، ولی سعی خواهیم کرد تا پایان سال فاز اول این طرح به طور کامل به اتمام برسد.

صابری ایجاد راه دسترسی از پل سعدی تا پل میر شکرایی را فاز اول این طرح دانست و تصریح کرد: در فاز اول این طرح بیش از سه هزار متر مربع از این فضا سنگفرش و باغ راه ایجاد شده است و در فاز دوم تجهیزات و روشنایی این پارک تامین خواهد شد.

وی در خصوص اعتبار این طرح، گفت: این طرح از طرح های بزرگ است که در طول چند سال به بهره برداری می رسد، به همین دلیل اعتباری برای کل طرح در نظر گرفته نشده است ولی برای انجام فاز اول این طرح اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

شهردار تفرش، ساخت نیمکت، کلبه، لانه پرندگان با استفاده از چوب درختان را بخشی از طرح های اجرایی در این پارک جنگلی عنوان کرد.

گفتنی است منطقه جنگلی و طبیعی کناربر تفرش با وجود جاذبه های طبیعی و محیطی و پوشش درختان صنوبر، یکی از مهمترین  اماکن گردشگری طبیعی در شهرستان تفرش است.

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 9:38 | نویسنده : میثم اله وردی |

پایگاه خبری تفرش:

خیابانی در تهران به مناسبت روز پزشک به نام پروفسور پروانه وثوق معروف به فرشته کودکان مبتلا به سرطان ایران نامگذاری شد.

به گزارش سلامت خبرگزاری تسنیم، یک خیابان در تهران به نام پروفسور پروانه وثوق بنیانگذار آنکولوژی  اطفال در ایران نامگذاری شد، این مراسم در تاریخ 2 شهریور ماه 1394 با حضور سید محمد هادی ایازی قائم مقام وزیر بهداشت در امور مشارکت‌های اجتماعی سازمان‌های مردم‌نهاد و خیریه‌های حوزه سلامت، شهرام گیل آبادی مشاور شهردار تهران و رئیس مرکزارتباطات راهبردی و امور بین‌الملل شهرداری تهران، محمد مهدی گل‌مکانی دبیر هیأت مدیره نظام پزشکی تهران, مجتبی شاکری عضو شورای اسلامی شهر تهران و رئیس کمیسون نام گذاری معابر و اماکن عمومی شهر تهران، بهروز رضایی قائم مقام شهردار منطقه یک شهرداری تهران، سید صادق موسویان شهردار ناحیه 6 شهرداری منطقه یک، اعضای هیأت امنا و مدیره محک، جمعی از پزشکان و متخصصان و تعدادی از کودکان بهبود یافته از سرطان و در حال درمان محک برگزار شد.

قائم مقام وزیر بهداشت: حل مشکلات حوزه درمان با بهره مندی از ظرفیت‌های مردمی

ایازی قائم مقام وزیر بهداشت درامور مشارکت‌های اجتماعی سازمان‌های مردم نهاد ضمن گرامیداشت روز پزشک و یاد پروفسور پروانه وثوق، با اشاره به فعالیت‌های محک در حوزه سلامت گفت: «وزارت بهداشت تا قبل از تأسیس مؤسسه خیریه محک در خصوص دغدغه درمان کودکان مبتلا به سرطان مشکلات فراوان داشت  اما امروز با وجود این مؤسسه این دغدغه از بین رفته است و محک متولی کودکان مبتلا به سرطان در سراسر ایران و حتی منطقه شده و ارزشمندترین نکته در این رابطه این است که این سازمان به همت خود مردم بنا شده است.»

وی افزود: «اگر بخواهیم مشکلات مربوط به حوزه درمان را حل کنیم بهتر است از ظرفیت‌های مردمی استفاده کنیم. نام مؤسسه خیریه محک در حوزه سلامت و سازمان‌های مردم نهاد و حمایت از کودکان مبتلا به سرطان می‌درخشد و موجب مباهات حوزه خیریه است. امیدواریم روزی را شاهد باشیم که هیچ بیماری دغدغه هزینه‌های درمان را نداشته باشد.»

عضو شورای اسلامی شهر تهران: از یاد و نام بزرگ مردان و بزرگ زنان ایران هویتی برای نسل‌های آینده بسازیم

مجتبی شاکری عضو شورای اسلامی شهر تهران و رئیس کمیسون نام گذاری معابر و اماکن عمومی تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد فرزانه پروانه وثوق گفت: «می‌بایست از بزرگ مردان و بزرگ زنانی که در بستر خاک ایران زمین پرورش یافتند و بالندگی ایجاد کردند، قدردانی کرد و از یاد و نام آنها هویتی برای نسل‌های آینده ساخت تا آنها بتوانند خودشان را بیابند و آینده‌ای زیبا برای کشور بسازند. وظیفه ما است که شهر را با تمام ظرفیت‌ها و هویت‌هایش نشان دهیم و افرادی که با خدمات خود موجب استواری این کشور شده‌اند را به همگان بشناسانیم. خدمات محک نمونه و الگویی برای تکثیر خدماتی این چنین است.»

رضایی قائم مقام شهردار منطقه یک تهران نیز گفت: «پزشکان بزرگی چون پروانه وثوق با ایجاد یک رابطه معنوی با بیمار خود تلاش می‌کنند که بیماران در طول درمان شاداب باشند و فقط به درمان فکر کنند. باعث مباهات است که نام این عزیزان را بر خیابان‌های شهرمان ببینیم. امیدواریم با افزایش همکاری شهرداری با خیریه‌ها وسازمان‌های مردم نهاد ظرفیت‎‎‌های اجتماعی بیشتری فعال شود.»

دیر عامل محک: دانش، عمل نیک و اخلاق پزشکی میراث پروفسور وثوق

آراسب احمدیان مدیر عامل موسسه خیریه محک، ضمن خیر مقدم و تبریک روز پزشک گفت: «محک تا امروز دو کنفرانس آنکولوژی سرطان اطفال رادر سال‌های 1385 و 1393 برگزار کرده است. در نخستین کنفرانس به احترام پروفسور پروانه وثوق متخصصانی در سطح بین‌المللی که از همکاران ایشان بودند به محک آمدند. سال گذشته در دومین کنفرانس که به نام وی برگزار شد جای خالی این استاد فرزانه در بین همکاران و شاگردانشان خالی بود. تصمیم داریم هر دو سال یک  بار این کنفرانس بین‌المللی را برگزار کنیم. بی شک سال آینده وقتی متخصصان و صاحب نظران از سراسر دنیا به محک می‌آیند با عبور از این خیابان و دیدن نام آن نتیجه‌ای به جز عقلانیت و احترام به علم و مقام دانشمند در تصمیمات گردانندگان شهر تهران نخواهند دید و محک قدردان این پیشنهاد و تصمیم خردمندانه و زیبا است.»

احمدیان گفت: «پروفسور پروانه وثوق میراثی از دانش، عمل نیک و اخلاق پزشکی را بر جای گذاشت. اینک که شاگردانش عهده‌دار درمان کودکان مبتلا به سرطان هستند در چهارچوب اخلاقی که ایشان الگو و آموزنده آن بودند، به وظایفشان عمل می‌کنند. این سازمان هم با توجه به بیانیه خود در چهارچوب همین میراث ارزشمند و ارزش‌هایی چون پاسخگویی، شفافیت، زیبایی شناسی و قدرشناسی عمل می‌کند. امیدواریم تدوام اقدامات ارزشمند ایشان زمینه ساز لبخند بر روی لبان کودکان و خانواده‌های آنها  باشد که شادمانه این مرکز را ترک کنند.»

مردآویژ آل بویه، عضو هیأت امنای محک، ضمن گرامیداشت روز پزشک خلاصه‌ای از تاریخچه و نحوه تأسیس بیمارستان فوق تخصصی محک را بیان کرد و گفت: «حضور پروانه وثوق در سال‌های ابتدایی تأسیس بیمارستان محک سبب همراهی همکاران و شاگردان ایشان با محک شد و اینک این بیمارستان بالاترین خدمات تخصصی در زمینه درمان کودکان مبتلا به سرطان مطابق با استانداردهای روز دنیا را به کودکان مبتلا به سرطان ارائه می‌دهد.

عظیم مهرور رئیس بیمارستان فوق تخصصی محک، ضمن گرامیداشت خاطره زنده یاد پروفسور پروانه وثوق و تبریک روز پزشک، گفت: «خدا را شکر می‌کنیم که از محضر چنین استادی بهره مند شدیم و علاوه بر درس طب از او درس زندگی و انسانیت آموختیم. همه پزشکان محک به خود می‌بالند که به واسطه فعالیت در بیمارستان محک که از دل مؤسسه خیریه محک بنا شده هیچ رابطه مالی با بیمارانشان ندارند و فقط به سلامت آنها فکر می‌کنند.»

مهرور ابراز امیدواری کرد که با همکاری وزارت بهداشت، کادر درمانی متخصص بتواند به طور مستمر و مؤثر در بیمارستان محک حضور داشته باشد و بالاترین سطح کیفی خدمات را به کودکان مبتلا به سرطان ارائه کند.

این مراسم با هدف گرامیداشت پروفسور پروانه وثوق،‌ بنیانگذار طب آنکولوژی اطفال در ایران و رئیس فقید هیأت امنای محک همزمان با روز پزشک برگزار شد و در آن خیابان جنت واقع در دارآباد به خیابان پروفسور وثوق تغییر نام داد.

این اقدام پیرو پیشنهاد شهرداری تهران و موافقت شورای اسلامی شهر تهران، مبنی بر تغییر نام خیابان جنت حد فاصل بلوار مژدی و بلوار محک در مجاورت بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان "محک" به نام پروفسور پروانه وثوق، بنیانگذار آنکولوژی اطفال در ایران صورت گرفت.

 

پروانه وثوق که بود؟

دکتر پروانه وثوق، متولد اسفندماه 1314 در تفرش بود. وی دکترای عمومی خود را در سال 1342 از دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران دریافت کرد و دوره‌های تخصصی و فوق تخصصی‌ اطفال را در دانشگاه‌های کمبریج، ماساچوست و ایلینوی گذراند و دوره تکمیلی فوق تخصصی خون و سرطان کودکان را در دانشگاه واشنگتن سپری کرد. پروفسور وثوق طبابت در ایران را از سال 1350 آغاز کرد. وی بنیانگذار رشته فوق تخصصی خوو سرطان کودکان بود و بخش هماتولوژی و آنکولوژی اطفال را در بیمارستان علی اصغر راه‌اندازی کرد. وی همچنین با حضور داوطلبانه و هدایت علمی، سبب شد تا بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان محک در سال 1386 شروع به فعالیت کند.

پروفسور پروانه وثوق از ابتدای فعالیت بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان محک به صورت داوطلبانه (بدون دریافت حقوق) لحظات عمر و دانش ارزشمند خود را تا آخرین روز حیات وقف کودکان مبتلا به سرطان کرد و صبح روز یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه 1392 درگذشت.

از این استاد فرزانه بیش از 100 عنوان مقاله و کتاب در زمینه بیماری‌های خون و سرطان کودکان به جای مانده است. او با علم و دانش خود هزاران کودک مبتلا به سرطان را در مسیر درمان و بهبودی همراهی ‌کرد.

با حضور شما کودکان مبتلا به سرطان هرگز تنها نمی‌مانند

بعضی انسان‌ها حتی بعد از رفتنشان هم اثر ماندگاری از خود به جای می‌گذارند که یادشان هیچ وقت فراموش نمی‌شود و مسیری که در زندگی پیش گرفته بودند برای همیشه جاودان باقی می‌ماند...

پروفسور پروانه وثوق نیز با دانش، وارستگی و مهر بی دریغش، مسیری جاودان را برای همه ما به جای گذاشت. محک باور دارد که با حضور تک تک یاورانش، مسیر پروانه وثوق و همراهانش همواره پیموده خواهد شد و کودکان مبتلا به سرطان در مسیر درمان تنها نخواهند ماند. به امید آنکه با تکیه بر تخصص،دانش و مهر پزشکان و مشارکت و بزرگ اندیشی نیکوکاران در مسیر ارائه بهترین خدمات درمانی و حمایتی همه جانبه به کودکان مبتلا به سرطان در مؤسسه‌ای شفاف و پاسخگوی گام برداریم.

 

 

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 17:44 | نویسنده : میثم اله وردی |

پایگاه خبری تفرش:

فرماندار تفرش گفت: همزمان با فرارسیدن هفته دولت بیش از ۲۰ پروژه در زمینه های مختلف در این شهرستان افتتاح می شود.

کریم حمیدوند در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اعلام برنامه های هفته دولت در شهرستان تفرش اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن هفته دولت بیش از ۲۰ پروژه در زمینه های مختلف در این شهرستان افتتاح می شود.

وی با اشاره به برنامه های اولین روز از هفته دولت گفت: در اولین روز از هفته دولت، پل و محوطه سازی و آسفالت روستای دنیجرد، افتتاح محوطه سازی روستای دلارام، جدول زیرسازی، آسفالت و پل روستای کوکان، جدول زیرسازی، آسفالت و پل روستای دادمرز و ساماندهی معابر روستای قزلجه افتتاح می شوند.

فرماندار تفرش، افتتاح توسعه فضای فیزیکی کتابخانه پروفسور حسابی و برگزاری جشن دهه کرامت در مسجد جامع طرخوران را از برنامه های دومین روز هفته دولت عنوان کرد.

به گفته حمیدوند، با حضور استاندار مرکزی در سومین روز هفته دولت در تفرش، پروژه های محوطه سازی پارک جنگلی و طبیعی کناربر، آسفالت بلوار خلیج فارس، سردر دانشگاه تفرش، فاز دو میدان اندیشه دانشگاه تفرش، افتتاح و گاز رسانی به ۱۴ روستای بخش مرکزی تفرش کلنگ زنی می شود.

وی با اشاره به برنامه های چهارمین روز هفته دولت گفت: در این روز شورای اداری بخش در روستای شهراب برگزار می شود و همچنین پست بانک شهراب، محل پسماند روستای شهراب، خانه عالم روستای شاهواروق و جدول گذاری زیر سازی و آسفالت روستای زرجین افتتاح شده و ۲۱۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوایی در روستای کریان به کابل خود نگهدار تبدیل می شوند.

فرماندار تفرش، با اشاره به برپایی «میز دولت» در مصلی ولایت تفرش در پنجمین روز هفته دولت گفت: در این روز دو ساعت قبل از برگزاری نماز جمعه مدیران دستگاه های خدمات رسان در مصلی ولایت حضور می یابند و به مشکلات و مسائل مردم پاسخ می دهند. همچنین در همین روز نشست تخصصی موسیقی هنرجویان شهرستان برگزار شده و مسئولین نماز مغرب و عشا را در مسجد نورالله اقامه می کنند.

حمیدوند، افتتاح پل و محوطه سازی و آسفالت روستای جلایر، افتتاح بند سنگی ملاتی حوزه جلایر و حضور مسئولین در نماز مغرب و عشا در مسجد قائمیه را از برنامه های ششمین روز هفته دولت عنوان کرد.

به گفته وی در آخرین روز هفته دولت، انبار عملیات و پارکینگ مسقف هلال احمر و مرغداری ۲۰ هزار قطعه ای در روستای قلعه قدس تفرش افتتاح شده و مسئولین نماز مغرب و عشا را در مسجد میانده اقامه می کنند.

 

 

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 14:49 | نویسنده : میثم اله وردی |

پایگاه خبری تفرش:

 شهروندان تفرشی می توانند از سه شنبه 3 شهریور امسال برای خرید به شهرک امام خمینی(ره) تقاطع خیابان پاسداران و خیابان شهید مویدی (انتهای شهرک -کمی پایین تر از ورودی دانشگاه تفرش) مراجعه کنند.

پیش از این سه شنبه بازار به مدت 13 ماه در خیابان انقلاب، خیابان کنار کمیته امداد امام خمینی (ره) برپا شده است.

سه شنبه بازار تفرش تنها بازار روز تفرش است و در مدت 3 سال سابقه خود در تفرش توانسته رضایت نسبی مردم را فراهم کند.

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 8:21 | نویسنده : میثم اله وردی |

پایگاه خبری تفرش:

علی لطفی رئیس ستاد نماز جمعه تفرش در گفتگو با خبرنگار فرهنگی ندای تفرش گفت: همزمان با دهه کرامت، جشن میلاد امام رضا(ع) فردا دوشنبه دوم شهریور ۱۳۹۴ ساعت 9 شب در مصلی ولایت تفرش با حضور خادمین حرم رضوی برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: 4 خادم حرم رضوی دوشنبه ساعت 20/30 وارد تفرش شده و از میدان آزادی به سمت مصلی ولایت مشایعت می شوند.

رئیس ستاد نماز جمعه تفرش، دیدار خادمین با امام جمعه، اعضای ستاد نماز جمعه و اعضای ستاد عتبات و عالیات تفرش، زیارت امامزاده محمد(ع) جد مقام معظم رهبری را از برنامه های دیگر این خادمین در تفرش اعلام کرد.

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 9:27 | نویسنده : میثم اله وردی |

پایگاه خبری تفرش:

برنامه های هفته دولت در تفرش اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری تفرش کریم حمید وند فرماندار تفرش در گفتگو با خبرنگار فرهنگی ندای تفرش، با اشاره به برنامه های امسال هفته دولت گفت: در طول این هفته علاوه بر حضور مسئولین در مساجد و انجام پرسش و پاسخ مردم از مسئولین، پروژه هایی نیز در تفرش افتتاح می شود.

وی با بیان برنامه های اولین روز هفته دولت اظهار کرد: در دوم شهریور و اولین روز هفته دولت، نمایشگاه خوشنویسی در اداره ارشاد، پل و محوطه سازی و اسفالت روستای دنیجرد، افتتاح محوطه سازی روستای دلارام، جدول زیر سازی، اسفالت و پل روستای کوکان، جدول زیر سازی، اسفالت و پل روستای دادمرز، ساماندهی معابر روستای قزلجه افتتاح می شوند و همچنین در این روز مردم می توانند از دانشگاه تفرش دیدار کنند و توضیحات مسئولین دانشگاه را بشنوند. در پایان این روز مسئولین نماز مغری و عشا را در مسجد ششناو اقامه می کنند.

فرماندار تفرش، افتتاح توسعه فضای فیزیکی کتابخانه پروفسور حسابی و برگزاری جشن دهه کرامت در مسجد جامع طرخوران را از برنامه های دومین روز هفته دولت عنوان کرد

به گفته حمید وند، با حضور استاندار مرکزی در سومین روز هفته دولت در تفرش، پروژه های محوطه سازی پارک جنگلی و طبیعی کناربر، آسفالت بلوار خلیج فارس، سر در دانشگاه تفرش، فاز 2 میدان اندیشه دانشگاه تفرش افتتاح و گاز رسانی به 14 روستای بخش مرکزی تفرش کلنگ زنی می شود و در این روز مسئولین در مسجد شهرک امام خمینی(ره) حضور پیدا کرده و نماز مغرب و عشار ار اقامه می کنند

وی با اشاره به برنامه های چهارمین روز هفته دولت گفت: در این روز شورای اداری بخش در روستای شهراب برگزار می شود و همچنین پست بانک شهراب، محل پسماند روستای شهراب، خانه عالم روستای شاهواروق و جدول گذاری زیر سازی و اسفالت روستای زرجین افتتاح شده و 2100 متر شبکه فشار ضعیف هوایی در روستای کریان به کابل خود نگهدار تبدیل می شوند. در این روز مسئولین در مسجد وقف محله حضور پیدا می کنند.

فرماندار تفرش، با اشاره به برپایی «میز دولت» در مصلی ولایت تفرش در پنجمین روز هفته دولت گفت: در این روز 2 ساعت قبل از برگزاری نماز جمعه مدیران دستگاههای خدمات رسان در مصلی ولایت حضور می یابند و به مشکلات و مسائل مردم پاسخ می دهند. همچنین در همین روز نشست تخصصی موسیقی هنرجویان شهرستان برگزار شده و مسئولین نماز مغرب و عشا را در مسجد نورالله اقامه می کنند.

حمید وند، افتتاح پل و محوطه سازی و اسفالت روستای جلایر، افتتاح بند سنگی ملاتی حوزه جلایر (آلا) و حضور مسئولین در نماز مغرب و عشا در مسجد قائمیه را از برنامه های ششمین روز هفته دولت عنوان کرد.

به گفته وی در آخرین روز هفته دولت، انبار عملیات و پارکینگ مسقف هلال احمر، مرغداری 20000 قطعه ای در روستای قلعه محی الدین ( قدس ) افتتاح شده و مسئولین نماز مغرب و عشا را در مسجد میانده اقامه می کنند.

 

 

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 4:26 | نویسنده : میثم اله وردی |