پایگاه خبری تفرش:

قابل ذکر است که این آمار مربوط به بررسی‌های صلاحیت داوطلبان در هیئت‌‌های نظارت است و آمار نهایی افراد تایید، رد و یا عدم احراز صلاحیت شده نیست، لذا امکان دارد در بررسی نهایی صلاحیت داوطلبان این آمار تغییر داشته باشد.

 

نام استان: مرکزی نام حوزه: تفرش، آشتیان، فراهان
ردیف نام نام خانوادگی نتیجه
1 هادی آشتیانی رد
2 محمد آقا زیارتی فراهانی رد
3 سیدعلی ابطحی نژاد عدم احراز
4 بهمن اخوان رد
5 عباس الیاسی تأیید
6 محمد جواد انواری تأیید
7 رمضانعلی باقری تأیید
8 ابوالفضل پورقانی فراهانی عدم احراز
9 ولی الله بیاتی تأیید
10 مهدی پژوهان تأیید
11 محمود چاقری انصراف
12 محمد حسینی عدم احراز
13 علی حیدری تأیید
14 عبدالحسین حیدری تفرشی کهکی رد
15 علی دانش منفرد تأیید
16 مرتضی دستجانی فراهانی تأیید
17 اسداله رضائی رد
18 محمد رضائی رد
19 حجت الله زاهدی پور عدم احراز
21 رحیم اله زنجیرانی تأیید
22 سیدمهدی سجادی تأیید
23 غلامرضا سرآبادانی تأیید
24 میثم سربندی فراهانی عدم احراز
25 وحید سعدی تأیید
26 منصوره سعیدی راد عدم احراز
27 داود سلیم آبادی فراهانی تأیید
28 علیرضا سلیمانی تأیید
29 احمد شاه رضائی پاکدامن عدم احراز
30 عباس صلاحی تأیید
31 حمید طرخورانی تأیید
32 داود ظهیری عدم احراز
33 رمضان عبدالحسینی رد
34 ابراهیم فراهانی تأیید
35 رضا فراهانی عدم احراز
36 علی فراهانی عدم احراز
37 محمد حسین فرمهینی فراهانی عدم احراز
38 احمد قدسی تأیید
39 محمدرضا کاظمی آشتیانی تأیید
40 سیده ناهید کریمی کاسوائی تأیید
41 منصور کلا تأیید
42 ابوالفضل مالی تأیید
43 منیژه مرادخان تأیید
44 امیر مشهدی فرهانی تأیید
45 محمود معصومی رد
46 سیدرضا قلی میرفخرایی تأیید
47 محمد رضا واشقانی فرهانی عدم احراز
48 غلالمرضا ولاشجردی فراهانی عدم احراز
49 محمد علی یگانه‌دوست تأیید
چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 13:48 | نویسنده : میثم اله وردی |

پایگاه خبری تفرش:

مجوز تاسیس نخستین رشته دکتری تخصصی در دانشگاه آزاد تفرش در رشته معماری صادر شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازاراک،معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه آزاد تفرش گفت : با کسب این مجوز از سال تحصیلی جدید دانشجویان این رشته پذیرفته می شوند .

داودی منفرد افزود: مشخصات این رشته در دفترچه آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد درج شده و علاقمندان بعد از قبولی در آزمون و مصاحبه تخصصی می توانند در این رشته مشغول به تحصیل شوند.

 وی ادامه داد: دانشگاه آزاد تفرش در مقاطع کاردانی تا کارشناسی ارشد سابقه 14 ساله در ارائه رشته معماری دارد .

داودی منفرد اضافه کرد: امکانات و کادر علمی مجرب برای این رشته در مقطع دکتری در دانشگاه مهیا است.

دانشگاه آزاد تفرش اکنون دارای سه هزار دانشجو در 65 رشته آموزشی کاردانی ، کارشناسی و کارشناسی ارشد است .

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 14:18 | نویسنده : میثم اله وردی |

پایگاه خبری تفرش:

 

 

گردهمایی خیرین حامی دانشگاه تفرش با حضورمعاون وزارت علوم، نماینده مردم شهرستان های تفرش،آشتیان و فراهان ، فرماندار ،خیرین حامی دانشگاه و اعضا انجمن تفرشی های مقیم تهران در هتل فردوسی تهران برگزار شد.

 

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا ، دکتر مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم و رئیس سازمان امور دانشجویان در این نشست گفت:دانشگاه تفرش به دلیل قرار گرفتن در منطقه تاثیرگذار تفرش با دارا بودن مفاخر ارزشمند علمی،فرهنگی و سیاسی نظیر دکتر حسابی،استاد سحاب از پتانسیل لازم برای رشد و توسعه برخوردار است.

 

دکتر صدیقی افزود: حضور خیرین در آموزش عالی کشور در ایران علاوه بر این که به دولت در توسعه فضاهای مختلف کمک کرده است ، بلکه به یک ارزش دینی متعالی در جامعه ما نیز تبدیل شده است.

 

وی با بیان این که حضور خیرین در آموزش عالی ازارزش ویژه و برجسته ای برخوردار است، ادامه داد:در این راستا ستاد خیرین در وزارت علوم ایجاد و هم اکنون در مجموعه های دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری کشور بیش از 60 بنیاد خیرین تاسیس شده است.

 

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تصریح کرد:به منظور تسهیل حضور خیرین در آموزش عالی زیرساخت هایی از قبیل تخصیص 50 درصد اعتبارات دولت به پروژه هایی که با مشارکت 50 درصدی اعتبارات خیرین در دانشگاه ها ایجاد شده اند اتخاذ شده که امسال نیز ردیف خاصی علاوه بر ردیف قبلی به پروژه های خیر ساز دانشگاه ها تعلق گرفته که مبتنی بر کمک 34 میلیارد تومانی دولت به پروژه های 50 درصدی است که با مشارکت خیرین در دانشگاه ها به زودی به تمام دانشگاه هایی که دارای این شرایط هستند تزریق می شود.

 

دکتر صدیقی حضور خیرین در هیئت امنا دانشگاه ها را گامی دیگر برای استفاده از پتانسیل خیرین در مسیر تصمیم گیری در دانشگاه ها عنوان کرد و افزود: خیرین علاوه بر مشارکت در حوزه های عمرانی ،در پروژه های سخت افزاری نیز حضور داشته که این امر بیانگر این است که عرصه آموزش عالی فقط سخت افزاری نبوده بلکه مسائل نرم افزاری نیز توسط خیرین دنبال می شود.

 

همچنین در این مراسم رئیس دانشگاه تفرش نیز در سخنانی گفت: ایجاد سازمان های مردم نهاد و مشارکت مردم در اداره امور اجتماع از مهم ترین شاخص های عمده توسعه یافتگی جوامع است.

 

دکتر محمد قاسم سحاب افزود: محور توسعه دانشگاه تفرش ایجاد مراکز پژوهشی متعدد نظیر پژوهشکده های علوم هوانوردی، فتونیک، گیاهان دارویی و انرژی های نو همراه با فراهم نمودن جاذبه های ویژه برای محققان و پژوهشگران است.

 

وی تصریح کرد:منطقه تفرش از این استعداد و پتانسیل برخوردار است که با همت جمعی به کانون تجمع افراد علاقمند به مطالعه و پژوهش تبدیل شود.

 

رئیس دانشگاه تفرش ایجاد دیوار یادمان خیرین با کمک خیرین در محوطه دانشگاه در راستای تجلیل از خیرین و مفاخر را از برنامه های قابل انجام در دانشگاه عنوان کرد و ادامه داد: کمک خیرین به دانشگاه تفرش می تواند به بستر بهبود معیشت مردم شهرستان تبدیل شود زیرا به طور مثال کمک به پروژه های مرکز رشد دانشگاه ایجاد کارآفرینی و اشتغال برای شهروندان تفرش و توسعه شهر را به همراه دارد.

 

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور نیز در این مراسم با بیان این که مشارکت در امر مقدس مدرسه سازی و دانشگاه سازی بستری برای رفاه و آسایش مردم است، افزود: برای رسیدن کشورمان به توسعه همه جانبه باید بستر را برای ارتقای سطح علمی در مدارس و دانشگاه ها فراهم کنیم که به همت خیرین این امر در کشور انجام شده است.

 

محمد رضا حافظی افزود: هم اکنون 600 هزار نفر عضو مجمع خیرین مدرسه ساز کشور هستند که در اولین سال راه اندازی این مجمع ، 16 میلیارد و 800 میلیون تومان از سوی خیرین به امر مدرسه سازی اهدا شد.

 

وی اظهار داشت: دردو سال گذشته با وجود تحریم‌ها در کشور، خیران مدرسه ساز بیش از گذشته در امر مدرسه سازی کمک کرده‌اند و اکنون بعد از گذشت 16 سال از آغاز فعالیت خود بیشتر از دولت مدرسه ساخته تا حدی که مدارس به سمت تک شیفته شدن پیش رفته است.

 

رئیس جامعه خیران مدرسه ساز به نقش بسیار مهم خیران در توسعه فضاهای آموزشی اشاره کرد و افزود: با کمک خیران، مدارس چهار نوبته به مدارس یک نوبته و دو نوبته تبدیل شده‌اندو اینک نیز با توجه به توطئه های دشمن در برون مرزها بر علیه کشور خیرین باید در سایه امنیت رفاه و آرامش را برای کسب علم و دانش برای آینده سازان کشور در سنگر مدارس و دانشجویان ایجاد کنند.

 

به گزارش روابط عمومی وزارت علوم ، در پایان این نشست مراسم گلریزان با حضور خیرین با هدف توسعه فرهنگ اقدامات خیر خواهانه برگزار شد.

 

 

 

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 18:15 | نویسنده : میثم اله وردی |