پایگاه خبری تفرش:

تصادفات جاده ای

فرمانده انتظامی تفرش از کاهش ۴۹ درصدی تصادفات جرحی در تفرش در ۷ ماهه امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تفرش، سرگرد سیروس دالوند بعد از ظهرامروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سرعت بالا نقش بسیاری در افزایش تصادفات دارد بنابراین مدیریت کاهش سرعت را با کار فرهنگی، اجتماعی و علائم هشداری از جمله برنامه‌های پلیس برای کاهش تصادفات بوده است.

وی افزود: علاوه بر کارهای فرهنگی، افزایش دوربین‌های کنترل هوشمند نیز سبب کنترل خودروها و کاهش سرعت و وقوع تصادف می‌شود و تجهیز جاده‌ها و شاهراه‌های اصلی به دوربین بسیار مهم است.

فرمانده انتظامی تفرش تصریح کرد: با توجه تعطیلات پیش‌رو، شاهد افزایش سفرهستیم امیدواریم با شروع سفرها، همچنان شاهد کاهش وقوع تصادفات و تلفات جاده‌ای باشیم.

سرگرد دالوند با اشاره به تبعیت از علائم راهنمایی گفت: راه‌ها با در نظر گرفتن تمامی جوانب طراحی شده و اگر طبق علائم هشدار دهنده برای آن مسیر عمل کنیم دیگر شاهد سوانح جاده‌ای نیستیم.

وی افزود: فرهنگ سازی در کاهش تصادف و حوادث رانندگی بسیار مفید بوده و برای این مهم نیازمند مشارکت مردم، مسئولان، دستگاه های مربوطه هستیم.

فرمانده انتظامی تفرش تصریح کرد: در 7 ماهه امسال نسبت به مشابه سال گذشته 49 درصد تصادفات جرحی درون شهری کاهش داشته و تعداد مجروحان تصادفات رانندگی 45درصد کاهش نشان می دهد.

سرگرد دالوند با اشاره به توسعه راه‌ها گفت: وظیفه مسئولان ایجاد راه‌های جدید و استاندارد است و یکی از چالش‌های اساسی در این مسیر تأمین اعتبار لازم است.

وی افزود: برای حل مشکل در ساخت و توسعه راه‌ها نمی‌توان تنها به اعتبارات و تامین منابع دولت متکی بود سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و مشارکت مردمی می‌تواند راه‌گشا باشد و مشکلات را حل نکند.

فرمانده انتظامی تفرش تصریح کرد: از آنجا که عامل تصادفات به طور کلی در سه چیز نیروی انسانی، خودرو و جاده خلاصه می‌شود و از رانندگان درخواست داریم نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

سرگرد دالوند با اشاره به تصادفات موتورسیکلت سواران گفت: بیشتر تصادفاتی که رخ می‌دهد ناشی از بی‌احتیاطی و عدم استفاده کلاه ایمنی از سوی راکبین موتورسیکلت‌ها بوده و در این زمینه تعداد 563 دستگاه موتور سیکلت متخلف به پارکینگ انتقال داده شده است.

 

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 16:41 | نویسنده : میثم اله وردی |

پایگاه خبری تفرش:

کبوترها، جان جوان 29 ساله را گرفتند

جوان 29 ساله تفرشی که برای سرزدن به کبوترهای خود از تیر چراغ برق بالا رفته و سقوط کرده بود، جان خود را از دست داد.


مرکز فوریت های 110 پلیس تفرش استان مرکزی وقوع یک فقره مرگ به علت خونریزی از ناحیه سر در کنار دیوار منزل متوفی در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان را اعلام کرد و بلافاصله اکیپی از ماموران انتظامی برای بررسی دقیق حادثه در محل حاضر شدند.

بررسی های اولیه نشان می داد که این جوان به علت سقوط از ارتفاع و برخورد سرش با سنگ دچار ضربه مغزی شده و فوت کرده است.

سرگرد سیروس دالوند فرمانده انتظامی تفرش با اعلام این خبر، افزود: در تحقیقات صورت گرفته از خانواده و شاهدان حادثه مشخص شد که متوفی چند طوقه کبوتر بر روی بام منزل خود نگهداری می کند و برای سرکشی از آنان از تیر چراغ برق جلوی منزل بالا رفته که در اثر شوک برق ناشی از چراغ برق سقوط می کند.

وی گفت: خانواده فرد حادثه دیده که در منزل حضور نداشتند با اطلاع همسایگان و شاهدان در صحنه حاضر و متوجه می شوند که جوان به علت ضربه مغزی و خونریزی جان خود را از دست داده است.

فرمانده انتظامی تفرش افزود: پس از حضور یگان امدادی و تایید مرگ جوان به علت سقوط و ضربه مغزی جسد برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد.

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 14:39 | نویسنده : میثم اله وردی |

پایگاه خبری تفرش:


فرد كلاهبرداري كه قصد جعل امضا دسته چك يك شهروند تفرشي را داشت، شناسايي و دستگير شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دوشنبه 30 تیر ماه ، مردی با مراجعه  به پليس آگاهي شهرستان تفرش اظهار داشت: فردي امضای مرا بر روي دسته چك جعل و از اين طريق اقدام به كلاهبرداري مي كند.

با اعلام این شكايت موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس قرار گرفت و تحقيقات اوليه براي شناسايي عامل جعل امضا آغاز شد.

سرگرد "سيروس دالوند" فرمانده انتظامي شهرستان تفرش استان مركزي در تشريح اين خبر گفت: در تحقيقات اوليه مشخص شد متهم سال گذشته با برقراري ارتباط دوستي با مالباخته كه از بستگان وي مي باشد، دسته چك اين شهروند را سرقت كرده و با جعل امضا قصد برداشت يك صد ميليون ريال را داشته است.

وي با اشاره به شناسايي و دستگيري جاعل افزود: متهم كه در ابتدا منكر اقدامات مجرمانه خود بود با روبه رو شده با مدارك و اسناد به دست آمده از سوی پليس به كلاهبرداري اعتراف كرد.

سرگرد دالوند در پايان اظهار داشت: متهم پس از تشكيل پرونده به مرجع قضايي معرفي شد.

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 13:1 | نویسنده : میثم اله وردی |

پایگاه خبری تفرش:

واژگونی تریلی حامل کاغذ باطله محور تفرش-قم را مسدود کرد.


یک دستگاه تریلر حامل کاغذ باطله ساعت 21 شب گذشته در گردنه گیان تفرش واژگون شدوسبب بسته شدن محور مواصلاتی تفرش به قم شد.
اگر چه با تلاش راهداران پس از سی دقیقه این محور باز شد امادر اثر این سانحه راننده تریلی در دم جان داد و دو سرنشین خودروی پرایدی که از جهت مخالف می آمدمصدوم شدند.
کارشناس پلیس راه استان مرکزی سرعت بالای تریلی در پیچ خطرناک و عدم توانایی راننده تریلی در کنترل وسیله نقلیه را علت این سانحه عنوان کرد.
اتابکی با اشاره به اینکه رانندگان در اینگونه مسیرهای خطرناک باید بیشتر احتیاط کنندافزود:تابلوهای جاده های فرعی بهترین هشدار دهنده به رانندگان هستند که عدم توجه به این تابلوها موجب بروز تصادفات میشود.
بهروز اردلان ،فرماندار تفرش هم در بازدید از این سانحه گفت:با توجه به تعدد تصادف در منطقه جاده گیان تفرش، امیدوارم درآینده ای نزدیک این جاده اصلاح شود.

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:واژگونی تریلی,گردنه گیان تفرش,پایگاه خبری تفرش, | 14:1 | نویسنده : میثم اله وردی |

پایگاه خبری تفرش:

فریب زنان سالخورده از سوی مرد شیطان صفت
این دو مردشیاد از سوی ماموران پلیس آگاهی شهرستان تفرش در استان مرکزی دستگیر شدند.

به گزارش  پایگاه خبری تفرش به نقل از جام جم، دو مرد که با فریب زنان سالخورده، طلاهای آنها را سرقت می‌کردند، از سوی ماموران پلیس آگاهی شهرستان تفرش در استان مرکزی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تفرش گفت: روزهای پایانی اردیبهشت، زن سالخورده ای با حضور در پلیس آگاهی با ارائه شکایتی عنوان کرد، هنگام بازگشت به خانه دو مرد در حالی که مقداری لباس در دست داشتند، ادعا کردند در یک موسسه خیریه فعالیت دارند و در جستجوی افراد نیازمند هستند تا این لباس ها را به آنها هدیه دهند.

شاکی افزود: اعتمادم به این دو نفر جلب شد و نشانی خانه فرد مستمند را به آنها دادم. در همین موقع یکی از آنها با دیدن طلاهایم خواست آن را ببیند تا مانند آن را برای همسرش خریداری کند که طلاهایم را به او دادم و دقایقی بعد آن مرد، طلاها را درون نایلونی گذاشت و به من داد و سپس هر دو از محل دور شدند. پس از بررسی طلا ها متوجه شدم انگشتر قیمتی ام سرقت شده است.

سرگرد سیروس دالوند افزود: با تشکیل پرونده و دستور قضایی، تحقیقات برای دستگیری سارقان فراری آغاز شد تا این که زنان سالخورده دیگری نیز با حضور در پلیس آگاهی و اعلام شکایت هایی عنوان کردند در دام دو مرد سارق گرفتار شده و به شیوه ای مشابه طلاهایشان سرقت شده است.

وی یادآور شد: تحقیقات پلیس برای دستگیری دو خیر قلابی ادامه داشت تا این که دو روز پیش ماموران متوجه دو مرد شدند که با سد کردن راه یک زن سالخورده در حال گفت وگو با وی هستند و چند دست لباس را به وی نشان می دهند. ماموران متوجه شدند مشخصات این دو مرد با همان افرادی که در تعقیبشان هستند، مطابقت دارد. با دستگیری هر دو متهم در بازرسی از خودروی آنها مقادیری از طلاهای سرقتی و چند دست لباس کهنه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تفرش گفت: متهمان با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی اظهارات متناقضی را بیان و ادعا کردند از زن سالخورده فقط نشانی خانه فرد مستمندی را می خواستند تا لباس ها را به وی دهند و قصد سرقت نداشته اند.

در مرحله بعدی تحقیقات، ماموران مالباختگان را به پلیس آگاهی احضار کردند و آنها در مواجهه حضوری با دو متهم آنها را به عنوان سارقان طلاهایشان معرفی کردند. دالوند خاطرنشان کرد: با مشخص شدن هویت سارقان، آنها دوباره بازجویی شدند و این بار اعتراف کردند با جعل عنوان افراد خیر، زنان سالخورده را فریب داده، طلا هایشان را سرقت می کرده اند و با این روش در شهر های استان مرکزی از جمله اراک، خمین، آشتیان و نیز استان یزد مرتکب سرقت شده و تاکنون 25 زن سالخورده را به دام انداخته اند.
فرمانده انتظامی شهرستان تفرش با توصیه به مردم بویژه افراد سالخورده از آنها خواست فریب افرادی را که با جعل عنوان خود را خیر معرفی می کنند نخورند و طلاهایشان را در اختیار آنها قرار ندهند. چنانچه با این گونه افراد روبه رو شده و به رفتار آنها ظنین شدند، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند.

بنابراین گزارش، با صدور قرار قانونی برای متهمان تحقیقات تکمیلی از آنها ادامه دارد. افرادی که در دام سارقان گرفتار شده اند، می توانند برای شکایت از آنها در پلیس آگاهی شهرستان تفرش در استان مرکزی حضور یابند.

 

 

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 11:1 | نویسنده : میثم اله وردی |

پایگاه خبری تفرش:

تصادف اتوبوس

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان تفرش گفت: نقص فنی و سرعت زیاد یک دستگاه اتوبوس مسافربری در جاده تفرش_قم ۱۶ مجروح بر جا گذاشت.

 

به گزارش  پایگاه خبری تفرش  ناصر میرزاخانی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در تفرش، با اشاره به جزئیات حادثه اظهار کرد: این اتوبوس مسافربری از شهرستان تفرش به سمت قم در حرکت بوده و قبل از روستای فوجرد در پیچ خطرناک معروف به پیچ قاسم آباد دچار سانحه گردیده است.

ناصر میرزاخانی افزود:اتوبوس پس از برخورد با گاردریل از جاده اصلی خارج و در مسیر رودخانه فصلی قاسم آباد دچار سانحه شد.

وی تصریح کرد: دلیل اصلی سانحه نقص فنی وسیله نقلیه و سرعت بالای ماشین در پیچ خطرناک قاسم آباد و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان تفرش افزود: اتوبوس پس از سقوط در رودخانه روی لاستیک های خود در رودخانه فصلی متوقف و دچار واژگونی نگردیده است.

وی با اشاره به خطرناک بودن این جاده و بیان هشدار های متعدد به رانندگان وسایل نقلیه افزود: رعایت سرعت مطمئنه در جاده های خطرناک و کوهستانی همانند شهرستان تفرش از مهمترین نکاتی است که باید رانندگان به آن توجه نمایند.

میرزاخانی در پایان افزود:این اتوبوس با 18 مسافر از تفرش به سمت قم در حال حرکت بوده است که 14 سرنشین این اتوبوس دچار مصدومیت شدند که حال دو تن از مصدومان وخیم است.

 

 

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:پایگاه خبری تفرش,سانحه در جاده تفرش,پیچ قاسم آباد,تهران قم,تفرش, | 14:47 | نویسنده : میثم اله وردی |

پایگاه خبری تفرش:

دستگیری

 فرمانده انتظامی شهرستان تفرش گفت: فردی که با وعده مشارکت در سرمایه گذاری و سفرخارج از کشور اقدام به کلاهبرداری از تعدادی شهروندان تفرشی در استان مرکزی کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری تفرش سرهنگ سیروس دالوند در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در تفرش، با اشاره به شکایت فردی مبنی بر کلاهبرداری اظهار کرد: در هفته گذشته شهروندی تفرشی با مراجعه به پلیس آگاهی شهرستان اظهار داشت که مبلغ 140 میلیون ریال توسط فردی شیاد از وی کلاهبرداری شده است.

وی افزود: کلاهبردار با انجام مانور متقلبانه،صحنه سازی،پشت هم اندازی موجب اغفال شاکی می گرددو بواسطه اغفال مالک می تواند مال او را در اختیار خود بگیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان تفرش با اشاره به اظهارات شاکی گفت: شاکی در صحبت های خود به ماموران انتظامی گفت که سال گذشته با شخصی در سطح شهرستان آشنا شدم که اذعان داشت می تواند با سرمایه گذاری خارجی، سود قابل توجهی به دست آورد و من نیز با اطمینانی که به وی داشتم مبلغ 140 میلیون ریال بدین منظور در اختیار وی قرار دادم.

وی تصریح کرد: شاکی در ادامه گفت که با توجه به اینکه من گذرنامه نداشتم قرار شد که او گذرنامه را برای ما آماده کند تا من بتوانم به این سفر خارجی بروم که در لحظه خروج از کشور متوجه شدم گذرنامه ای که در دست من است جعلی است و از من کلاهبرداری شده است.

دالوند افزود: با تشکیل پرونده تحقیقات برای شناسایی ودستگیری فرد کلاهبردار در دستور کار کاراگاهان پلیس شهرستان قرار گرفت و حین رسیدگی به پرونده 3 نفر دیگر از شهروندان نیز که به این شکل از آنها کلاهبرداری شده بود شناسایی شدند.

وی با اشاره به نحوه تحقیقات گفت: با توجه به اهمیت موضوع ، تحقیقات برای شناسایی مخفیگاه متهم در دستور کار قرار گرفت و بعد از چند روز، وی در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تفرش تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به جرم خود اعتراف کرد و به کلاهبرداری مبلغ 550 میلیون ریال از 4 شهروند تفرشی با وعده سرمایه گذاری خارجی ، سفر خارج از کشور و  جعل گذرنامه برای آنان اعتراف کرد.

وی افزود: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی شد.

 

 

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 16:43 | نویسنده : میثم اله وردی |

پایگاه خبری تفرش:

مرد شیاد كه با تهديد انتشار تصاوير خصوصي در فضاي مجازي اقدام به كلاهبرداري از خانواده نامزدش كرده بود در تفرش استان مركزي دستگير شد.

به گزارش  پایگاه خبری تفرش به نقل از   عرش نیوز ،پس از مراجعه فردي به يكي از طلا فروشي هاي شهرستان تفرش و اقدام براي فروش مقاديري طلا و جواهرات پايين تر از قيمت بازار موضوع از طريق تماس با مركز فوريت هاي 110 به پليس اين شهرستان اطلاع داده شد.

پس از اعلام موضوع يك گروه از مأموران انتظامي به محل اعزام و با هماهنگي مقام قضايي براي بررسي دقيق تر موضوع فرد مورد نظر را به به پليس آگاهي شهرستان تفرش انتقال دادند.

سرگرد " سيروس دالوند" فرمانده انتظامي تفرش در تشريح اين خبر گفت: در ابتدا فرد مورد نظر اظهار داشت كه طلا و جواهرات مربوط به نامزدم است و به خاطر مشكلات مالي قصد فروش آن ها را دارم.

فرمانده انتظامي تفرش در ادامه افزود: براي بررسي بيشتر نامزد متهم به اداره آگاهی احضار شد که در تحقیقات گفت، 4 روز پيش متهم با زور و تهديد طلاهاي من و مادرم را درخواست كرد و گفت در غير اين صورت عكس ها و تصاوير خانوادگي شما را از طريق فضاي مجازي انتشار خواهم داد.

سرگرد دالوند با بيان اين كه متهم پس از اظهارات مالباخته به جرم خود اعتراف كرد، خاطرنشان كرد: فرد كلاهبردار پس از تشكيل پرونده به مرجع قضايي معرفي شد.

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 14:30 | نویسنده : میثم اله وردی |

پایگاه خبری تفرش:

دالوند:
سارق ميليوني پرنده هاي تزئيني تفرش دستگیر شد
 

به گزارش   پایگاه خبری تفرش به نقل از خبرگزاری مهر، روز گذشته يكي از شهروندان تفرشي به يكي از يگان هاي انتظامي اين شهرستان مراجعه و اظهار داشت: شب گذشته پس از مراجعه به منزل متوجه شدم چند طوقه پرنده زينتي قيمتي كه در منزل نگهداري مي كردم به سرقت رفته است.

با درج شكايت اين شهروند تفرشي يك اكيپ انتظامي برای بررسي موضوع به محل سرقت رفته و پس از بررسي دقيق متوجه شدند كه در هاي منزل مالباخته با فشار باز شده و سارق با شكستن قفل ها وارد ساختمان شده است كه پس از بازرسي ماموران انتظامي از محل سرقت تحقيقات براي شناسايي سارق يا سارقان احتمالي آغاز شد .

فرمانده انتظامي شهرستان تفرش در تشريح اين خبر گفت: پس از تحقيقات فني و گسترده پليس آگاهي سارق در محل زندگي خود در يكي از محله هاي قديمي شهرستان شناسايي و دستگير شد .

سيروس دالوند با اشاره به كشف 150 طوقه كبوتر و پرنده تزئيني سرقتي از محل اختفاي متهم خاطر نشان كرد: ارزش پرنده هاي كشف شده يكصد ميليون ريال است.

دالوند در پايان تصريح كرد: متهم پس از تشكيل پرونده به مرجع قضايي معرفي شد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه جرايم موضوع را در اسرع وقت براي پيگيري ماموران از طريق مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 13:15 | نویسنده : میثم اله وردی |

پایگاه خبری هدهد تفرش:

شنیده ها حاکی از آن است که  علت تصادف ،سرعت بالا و نقص فنی و انحراف به چپ خودرو لیفان بوده است

 

به گزارش  پایگاه خبری هدهد تفرش به نقل از  ندای تفرش ،تصادف در بلوار شهید صدوقی(خیابان کمربندی) روی داده است .شنیده ها حاکی از آن است که  علت تصادف ،سرعت بالا و نقص فنی و انحراف به چپ خودرو لیفان بوده است . مصدومین حادثه به بیمارستان انتقال داده شده اند .

 

 

 

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 10:33 | نویسنده : میثم اله وردی |

پایگاه خبری هدهد تفرش:

چوپان تفرشی با حمله گراز وحشی، مجروح و روانه بیمارستان شد .
به گزارش پایگاه خبری هدهد تفرش به نقل ازواحد مرکزی خبر اراک :این چوپان هنگام چرای دام و درحال عبور از پل رودخانه روستای فسنگان مورد حمله گراز قرار گرفت.
این مرد 40 ساله گفت: گراز را قبل از حمله دیدم اما چون هوا روشن بود به گله حمله نکرد و زمانیکه درحال فرار بودم تا از حمله گراز در امان باشم از پشت به من حمله کرد .
وی با اشاره به اینکه هنگام مشاهده گراز جای گلوله روی بدن حیوان بود، اضافه کرد: از قدیم دراین منطقه گراز وجود داشته است اما این حیوان درحالت عادی به انسان حمله نمی کند و فقط زمانیکه او را اذیت کنند وحشی و به آدم حمله ور می شود .
مدیر شبکه بهداشت و درمان تفرش حال عمومی این چوپان را در بیمارستان مساعد اعلام کرد و گفت: بیمار از ناحیه پشت ران پای راست دچار آسیب دیدگی شده است .
آقای زیلابی افزود: واکسن های کزاز و هاری به بیمار تزریق شده و جراح او را به اتاق عمل منتقل کرده تا عفونت های احتمالی از زخم جدا شود.
آقای میرزایی رئیس اداره محیط زیست تفرش هم گفت: مجوز شکار گراز در ایام مشخص دراین منطقه صادر شده است اما شکار در روز وقوع حادثه مجاز نبود و متخلفانی که به این گراز گلوله شلیک کرده بودند، مورد پیگرد قانونی قرار می گیرند .

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 10:26 | نویسنده : میثم اله وردی |

پایگاه خبری هدهد تفرش:

 

 


زلزله 3.2 ریشتری شهرستان تفرش را لرزاند
به گزارشپایگاه خبری هدهد تفرش به نقل از خبرگزاری مهر: زلزله 3.2 ریشتری شهرستان تفرش در استان مرکزی را لرزاند.

 

به گزارش خبرنگار مهر،این زمین لرزه که در عمق هشت کیلومتری زمین رخ داده است پس از زمین لرزه نوبران شهر ساوه در استان مرکزی به وقوع پیوسته است.

زمین لرزه نوبران در 55 کیلومتری شهر ساوه نیز در ساعت 12 و 19 دقیقه ظهر روز چهارشنبه رخ داد که پس از آن نیز مردم نوبران شاهد پنج پس لرزه بودند.

استان مرکزی در روی گسل قرار دارد و این گسل استان مرکزی را جزو مناطق پرخطر کشور قرار داده است.

شهر تفرش  در ۸۵ کیلومتری شمال شرقی شهر اراک واقع شده است در سرشماری ۱۳۷۵، جمعیت این شهرستان بیش از ۵۲ هزار نفر برآورد شده است.

 

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 14:16 | نویسنده : میثم اله وردی |

پایگاه خبری هدهد تفرش:

واحد مرکزی خبر: صاعقه در تفرش خساراتی برجای گذاشت .
بر اثر صاعقه دیشب یک درخت در خیابان هفده شهریور شهرتفرش شکسته شد
و خساراتی به یک خانه وارد آمد.
به گفته اهالی در پی این صاعقه سیم های برق یک منزل آتش گرفت و به خطوط تلفن
دو منزل آسیب وارد شد.
فرمانده کلانتری بازرجان تفرش هم از آسیب جدی به یک دستگاه تلویزیون این کلانتری خبر داد.

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 15:13 | نویسنده : میثم اله وردی |

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد