خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت قایقرانی و اسکی روی آب استان مرکزی از دعوت قایقرانان برتر استان به اردوهای تیم ملی در رده‌های مختلف سنی خبر داد.

خبرگزاری فارس: دعوت قایقرانان برتر استان مرکزی به اردوهای تیم ملی

محسن غلامیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: تیم ملی قایقرانی کشورمان خرداد ماه امسال در مسابقات جهانی لهستان حضور خواهد یافت و اعضای تیم ملی هم‌اکنون در حال آماده‌سازی به سر می‌برند.

وی تصریح کرد: در رده سنی جوانان پنج نفر از ورزشکاران شایسته استان مرکزی به اسامی محمد جمشیدیان، رسول امینی، فرزاد جعفری، رامین غیاثوند و آرش درویشی هم‌اکنون در اردوی آماده‌سازی تیم ملی حضور دارند.

رئیس هیئت قایقرانی استان مرکزی گفت: در رده سنی جوانان بخش دختران نیز ملیکا برون و در رده سنی بزرگسالان زهرا اصلانی به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.

وی گفت: همچنین در رده سنی بزرگسالان احسان بیژنی و امین کاظمی اعضای تیم ملی کشورمان را در این اردو همراهی می‌کنند.

غلامیان در بخش دیگری از سخنان خود از راه‌اندازی رشته آب‌های آرام در تفرش در سال جاری خبر داد و خاطر ‌نشان کرد: رشته آب‌های آرام در بخش بانوان امسال در تفرش راه‌اندازی شد و به دنبال این هستیم که این رشته را در بخش آقایان و در شهرستان محلات نیز راه‌اندازی کنیم.

وی همچنین از آمادگی این هیئت برای جذب علاقه‌مندان به رشته اسکی روی آب خبر داد.

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 10:52 | نویسنده : میثم اله وردی |

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تفرش از فعالیت 49 هیئت ورزشی در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: 49 هیئت ورزشی در تفرش فعالیت دارد

نائب‌علی اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: از این تعداد 30 هیئت در بخش آقایان و 19 هیئت در بخش بانوان فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: رشته‌های شنا، ژیمناستیک، دو و میدانی، وزنه‌برداری، پینگ‌پنگ، کشتی، والیبال، فوتسال، اسکیت، بدمینتون و هندبال از رشته‌های اولویت‌دار و مورد علاقه جوانان چه در بخش آقایان و چه در بخش بانوان در این شهرستان است.

رئیس اداره ورزش و جوانان تفرش با اشاره به محدودیت‌ها و تنگناهای تفرش در بخش ورزش بیان داشت: کمبود لوازم و تجهیزات ورزش، کمبود منابع مالی به منظور تقویت هیئت‌های ورزشی در راستای ارتقاء سطح ورزش همگانی و قهرمانی، عدم رغبت بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری در بخش ورزش، کمبود نیروی انسانی کافی از نظر کمی و کیفی، نبود امکانات رفاهی ورزشی، عدم استقبال جوانان از اماکن ورزشی به دلیل محرومیت مالی، کمبود فضاهای تخصصی ورزشی و... از مهم‌ترین چالش‌های پیش رو در ورزش است.

به گفته وی در حال حاضر سرانه فضای ورزشی این شهرستان یک متر و 61 سانتی‌متر است که 48 سانتی‌متر آن سرپوشیده و یک متر و 13 سانتی‌متر روباز است.

اکبری در ادامه از برنامه‌ریزی به منظور برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های جام نوروز خبر داد.

 

چاپ این صفحه

تاريخ : برچسب:, | 13:10 | نویسنده : میثم اله وردی |

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد